Monday, August 26, 2013

KANAK-KANAK DAN PEMUDA SYRIA MATI SECARA SEKSA AKIBAT SENJATA KIMIA (VIDEO)

Aslkm..masa aku buka facebook tadi ternampak satu video yang dikongsikan oleh sebuah page. Video tersebut memaparkan kanak-kanak dan pemuda Syria yang seolah-olah macam terkena sawan sedang mati secara seksa akibat senjata kimia.


Memang sedih giler..mengalir air mata aku tengok budak-budak kecik menderita macam tue sekali. Betapa kejamnya rejim bassar al-assad sehingga sanggup menggunakan senjata kimia. Bila aku tengok video tue, aku terbayangkan anak aku..

Macamanela kalau jika yang menderita tue adalah anak aku. MasyaAllah, tak dapat dibayangkan.




Nie link video tersebut: https://www.facebook.com/photo.php?v=707583032590669

Mari kita sama-sama luangkan sedikit masa untuk berdoa supaya Allah melaknat rejim assad yang melakukan perkara terkutuk ini serta menyelamatkan rakyat Syria daripada menjadi mangsa rejim assad.

Klik di sini untuk membaca doa tersebut.

Uuntuk sumbangan
Emel: SyriaCareBeliDanDerma@Gmail.com
Akaun Maybank: 562106630487
PayPal: AlEhsidek@gmail.com
Pertubuhan Sinar Damsyik Malaysia

No comments: